WODN Publicatiereeks 4: Formatieve peiling eindtermen door docenten Nederlands: Belang, leerplanruimte, scholingsbehoefte en samenhang (2024)
Wat vinden docenten van de voorstellen voor eindtermen Nederlands?
Formatief eindtermenpeilingsonderzoek van de Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands. Deel 7: Hoe zien docenten de samenhang in een leerplanvoorstel?
Gert Rijlaarsdam
WODN publicatiereeks 4. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,
Formatief eindtermenpeilingsonderzoek van de Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands. Deel 6: Belang, Leerplanruimte en Scholingsbehoefte voor vwo.
Gert Rijlaarsdam
WODN publicatiereeks 4. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,
Formatief eindtermenpeilingsonderzoek van de Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands. Deel 5: Belang, Leerplanruimte en Scholingsbehoefte voor havo.
Gert Rijlaarsdam
WODN publicatiereeks 4. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,
Formatief Eindtermenpeilingsonderzoek van de Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands. Deel 4: Belang, Leerplanruimte en Scholingsbehoefte voor vmbo, gemengde en theoretische leerweg.
Gert Rijlaarsdam
WODN publicatiereeks 4. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,
Formatief eindtermenpeilingsonderzoek van de Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands. Deel 3: Belang, Leerplanruimte en Scholingsbehoefte voor vmbo, kaderberoepsgerichte leerweg
Gert Rijlaarsdam
WODN publicatiereeks 4. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,
Formatief eindtermenpeilingsonderzoek van de Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands. Deel 2: Belang, Leerplanruimte en Scholingsbehoefte voor vmbo, basisberoepsgerichte leerweg
Gert Rijlaarsdam
WODN publicatiereeks 4. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,