Publicatieserver Levende Talen Nederlands
Publicatiereeksen

Publicaties Top 10
Top 10
Populairste downloads sinds 2024-06-01
Titel van het werkstuk Downloads
Bogaerds-Hazenberg, S.T.M., & Evers-Vermeul, J. (2020). Modeling onder de loep, op zoek naar effectieve ingrediënten. In A. Kraal (Ed.), Voor u gelezen in 2020: Samenvattingen van actueel internationaal wetenschappelijk onderzoek (pp. 15-23). Rotterdam: Kenniscentrum Begrijpend Lezen 2
Breman, P. & Van de Geest, M. (2020). Resultaatsverbeteringstoets Christelijk College Groevenbeek. Ermelo 1
Dumont, M. (20210. Beroepsorientatie via journalistieke technieken. Projectpublicatie 9 van het WODN-project Taal leren gebruiken in context. Utrecht: Levende Talen Nederlands 1
Rooijmans, M. (2021). Instructies leren schrijven. Projectpublicatie 8 van het WODN-project Taal leren gebruiken in context. Utrecht: Levende Talen Nederlands 1
Elving, K. (2021). Meertaligheid in de klas . Projectpublicatie 5 van het WODN-project Taal leren gebruiken in context. Utrecht: Levende Talen Nederlands 1
Hermans, A., Krommendijk, M., Mulders, S., & De Roo, A. (2020). Meer beoordelaars per tekst. Projectpublicatie 1 van het LTN-project Schoolexamens Schrijfvaardigheid. Utrecht: Levende Talen Nederlands 1
Echten, K., Linnert, A., & Van Ockenburg, L. (2020). Wie schrijft die blijft... Afstemmen. Methode voor een betere beoordelaarsafstemming in één lesuur . Projectpublicatie 5 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands 1
Pierens, K., Vroom, G., & Van Nispen, W. (2020). Resultaatverbeteringstoets Lyceum F. z.p. 1
Kleverkamp, M., & Van der Weijden, N. (2020). Resultaatverbeteringstoets Werkplaats Kindergemeenschap. Bilthoven 1
Van Houwelingen, M. (2020). Op zoek naar een praktijkexamen Nederlands; startpunt. Projectpublicatie 6 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands 1


Populairste downloads sinds 2024-01-01
Titel van het werkstuk Downloads
Literatuur leren lezen in dialoog. Lessen geïnspireerd op het werk van Tanja Janssen (2022). Amsterdam: Amsterdam University Press. 1594
Boers, K., Krabbenborg, W., Robben, T., De Rijck, Smeets, S., & Willems, T. (2020). Een schrijfexamen dat deugt. Naar een vernieuwd schrijfexamen voor 5 havo. Projectpublicatie 4 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands 644
Van Houwelingen, M. (2020). Op zoek naar een praktijkexamen Nederlands; startpunt. Projectpublicatie 6 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands 568
Heymans, D. (2020). Resultaatverbeteringstoets Nederlands havo. Amadeus Lyceum Vleuten 498
Gerits, H. (2020). Geïntegreerd lezen en schrijven in het schoolexamen. Interview met Annerieke Dijkstra en Marlou Lutkemeijer (Veenlanden College), deelnemers aan het project schoolexamen schrijven. Projectpublicatie 8 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands 453
Bekkers,I., Van Dorst, C., Driessen, M., Klijn, N., Steijn, L., & Zegers, S. (2020). Resultaatverbeteringstoets Stedelijk Gymnasium Breda. Breda. 404
Kleverkamp, M., & Van der Weijden, N. (2020). Resultaatverbeteringstoets Werkplaats Kindergemeenschap. Bilthoven 389
Kroes, M., & Nijland, G. (2020). Resultaatverbeteringstoets College G havo. z.p. 385
Breman, P. & Van de Geest, M. (2020). Resultaatsverbeteringstoets Christelijk College Groevenbeek. Ermelo 378
Krahmer, C., & Borsten, T. (2020). Op weg naar een praktisch schoolexamen schrijfvaardigheid. Projectpublicatie 7 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands 377