|
Publicatieserver Levende Talen Nederlands |
|
|
|
Top 10
|
Populairste downloads sinds 2024-09-01
Literatuur leren lezen in dialoog. Lessen geïnspireerd op het werk van Tanja Janssen
(2022). Amsterdam: Amsterdam University Press.
|
130 |
Van Houwelingen, M. (2020). Op zoek naar een praktijkexamen Nederlands; startpunt. Projectpublicatie 6 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
50 |
Breman, P. & Van de Geest, M. (2020). Resultaatsverbeteringstoets Christelijk College Groevenbeek. Ermelo
|
43 |
Heymans, D. (2020). Resultaatverbeteringstoets Nederlands havo. Amadeus Lyceum Vleuten
|
41 |
Kleverkamp, M., & Van der Weijden, N. (2020).
Resultaatverbeteringstoets Werkplaats Kindergemeenschap.
Bilthoven
|
36 |
Boers, K., Krabbenborg, W., Robben, T., De Rijck, Smeets, S., & Willems, T. (2020). Een schrijfexamen dat deugt. Naar een vernieuwd schrijfexamen voor 5 havo. Projectpublicatie 4 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
35 |
Bekkers,I., Van Dorst, C., Driessen, M., Klijn, N., Steijn, L., & Zegers, S. (2020).
Resultaatverbeteringstoets Stedelijk Gymnasium Breda.
Breda.
|
33 |
Luth, H., Wijma, M., & Krommendijk, M. (2020). Resultaatsverbeteringstoets Greijdanus College havo. Zwolle
|
33 |
Muradin, A. (2020).
Resultaatverbeteringstoets College B havo.
z.p.
|
30 |
Hermans, A., Krommendijk, M., Mulders, S., & De Roo, A. (2020). Meer beoordelaars per tekst. Projectpublicatie 1 van het LTN-project Schoolexamens Schrijfvaardigheid. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
30 |
|
Populairste downloads sinds 2023-01-01
Literatuur leren lezen in dialoog. Lessen geïnspireerd op het werk van Tanja Janssen
(2022). Amsterdam: Amsterdam University Press.
|
878 |
Van Houwelingen, M. (2020). Op zoek naar een praktijkexamen Nederlands; startpunt. Projectpublicatie 6 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
281 |
Heymans, D. (2020). Resultaatverbeteringstoets Nederlands havo. Amadeus Lyceum Vleuten
|
226 |
Boers, K., Krabbenborg, W., Robben, T., De Rijck, Smeets, S., & Willems, T. (2020). Een schrijfexamen dat deugt. Naar een vernieuwd schrijfexamen voor 5 havo. Projectpublicatie 4 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
222 |
Breman, P. & Van de Geest, M. (2020). Resultaatsverbeteringstoets Christelijk College Groevenbeek. Ermelo
|
219 |
Kroes, M., & Nijland, G. (2020).
Resultaatverbeteringstoets College G havo.
z.p.
|
199 |
Muradin, A. (2020).
Resultaatverbeteringstoets College B havo.
z.p.
|
197 |
Gerits, H. (2020). Geïntegreerd lezen en schrijven in het schoolexamen. Interview met Annerieke Dijkstra en Marlou Lutkemeijer (Veenlanden College), deelnemers aan het project schoolexamen schrijven. Projectpublicatie 8 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
192 |
Luth, H., Wijma, M., & Krommendijk, M. (2020). Resultaatsverbeteringstoets Greijdanus College havo. Zwolle
|
189 |
Bouman, D., & Van Holt, L. (2020).
Resultaatverbeteringstoets Maerlant havo
. Brielle
|
185 |
|
|
|
|
|
|