|
Publicatieserver Levende Talen Nederlands |
|
|
|
Top 10
|
Populairste downloads sinds 2024-06-01
Bogaerds-Hazenberg, S.T.M., & Evers-Vermeul, J. (2020). Modeling onder de loep, op zoek naar effectieve ingrediënten. In A. Kraal (Ed.), Voor u gelezen in 2020: Samenvattingen van actueel internationaal wetenschappelijk onderzoek (pp. 15-23). Rotterdam: Kenniscentrum Begrijpend Lezen
|
2 |
Breman, P. & Van de Geest, M. (2020). Resultaatsverbeteringstoets Christelijk College Groevenbeek. Ermelo
|
1 |
Dumont, M. (20210.
Beroepsorientatie via journalistieke technieken.
Projectpublicatie 9 van het WODN-project Taal leren gebruiken in context. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
1 |
Rooijmans, M. (2021).
Instructies leren schrijven.
Projectpublicatie 8 van het WODN-project Taal leren gebruiken in context. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
1 |
Elving, K. (2021).
Meertaligheid in de klas
. Projectpublicatie 5 van het WODN-project Taal leren gebruiken in context. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
1 |
Hermans, A., Krommendijk, M., Mulders, S., & De Roo, A. (2020). Meer beoordelaars per tekst. Projectpublicatie 1 van het LTN-project Schoolexamens Schrijfvaardigheid. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
1 |
Echten, K., Linnert, A., & Van Ockenburg, L. (2020).
Wie schrijft die blijft... Afstemmen. Methode voor een betere beoordelaarsafstemming in één lesuur
. Projectpublicatie 5 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
1 |
Pierens, K., Vroom, G., & Van Nispen, W. (2020).
Resultaatverbeteringstoets Lyceum F.
z.p.
|
1 |
Kleverkamp, M., & Van der Weijden, N. (2020).
Resultaatverbeteringstoets Werkplaats Kindergemeenschap.
Bilthoven
|
1 |
Van Houwelingen, M. (2020). Op zoek naar een praktijkexamen Nederlands; startpunt. Projectpublicatie 6 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
1 |
|
Populairste downloads sinds 2024-01-01
Literatuur leren lezen in dialoog. Lessen geïnspireerd op het werk van Tanja Janssen
(2022). Amsterdam: Amsterdam University Press.
|
1594 |
Boers, K., Krabbenborg, W., Robben, T., De Rijck, Smeets, S., & Willems, T. (2020). Een schrijfexamen dat deugt. Naar een vernieuwd schrijfexamen voor 5 havo. Projectpublicatie 4 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
644 |
Van Houwelingen, M. (2020). Op zoek naar een praktijkexamen Nederlands; startpunt. Projectpublicatie 6 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
568 |
Heymans, D. (2020). Resultaatverbeteringstoets Nederlands havo. Amadeus Lyceum Vleuten
|
498 |
Gerits, H. (2020). Geïntegreerd lezen en schrijven in het schoolexamen. Interview met Annerieke Dijkstra en Marlou Lutkemeijer (Veenlanden College), deelnemers aan het project schoolexamen schrijven. Projectpublicatie 8 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
453 |
Bekkers,I., Van Dorst, C., Driessen, M., Klijn, N., Steijn, L., & Zegers, S. (2020).
Resultaatverbeteringstoets Stedelijk Gymnasium Breda.
Breda.
|
404 |
Kleverkamp, M., & Van der Weijden, N. (2020).
Resultaatverbeteringstoets Werkplaats Kindergemeenschap.
Bilthoven
|
389 |
Kroes, M., & Nijland, G. (2020).
Resultaatverbeteringstoets College G havo.
z.p.
|
385 |
Breman, P. & Van de Geest, M. (2020). Resultaatsverbeteringstoets Christelijk College Groevenbeek. Ermelo
|
378 |
Krahmer, C., & Borsten, T. (2020). Op weg naar een praktisch schoolexamen schrijfvaardigheid. Projectpublicatie 7 van het LTN-project Schrijfvaardigheid in de schoolexamens. Utrecht: Levende Talen Nederlands
|
377 |
|
|
|
|
|
|