|
Publicatieserver Levende Talen Nederlands |
|
|
Beproefde Lessen Nederlands
|
|
Top 10
|
Populairste downloads sinds 2025-05-01
Ten Peze, A., Janssen, T. & Rijlaarsdam, G. (2021).
Het Schrijflab. Een lessenreeks creatief schrijven
.
|
138 |
Rijlaarsdam, G. & Braaksma, M. (2023).
Leren argumenteren door observeren: de smikkelcasus.
Amsterdam.
|
92 |
Alkema, E.G. (2022). Schrijven met kennis van zaken. Een didactiek voor de zaakvakken. Docentenuitgave van het proefschrift. Revius Lyceum Doorn.
|
88 |
Van Ockenburg, L., Van Weijen, D. & Rijlaarsdam, G. (2022). Lessenreeks syntheseteksten leren schrijven.
|
84 |
Vis, M. (2021).
Genregericht, samenhangend lees- en schrijfonderwijs
.
|
84 |
Steenbakkers, J., Oostenbrink, H., Wink, J., Drost, A., Luth, H., IJk, I. van, Wildenberg-Claessens, I. van der, Bruin, J. de, & Peters, S (2020).
Schrijfstijl, een vernieuwende lessenserie voor schrijfstijl en formuleren voor klas 3 en 4 havo/vwo.
|
54 |
Van de Wiel, I. (2015).
De rol van peerfeedback in het schrijfproces.
Amsterdam: Interfacultaire Lerarenopleidingen UvA
|
45 |
De Smedt, F. (2015). Zinsconstructie; het combineren van zinnen. In:
Vier effectieve schrijfdidactieken. De bovenbouw van het basisonderwijs.
p. 29-36. Nederlandse Taalunie
|
37 |
Ruhaak, S.M. (2015),
Maar het staat er toch?
Amsterdam: Interfacultaire Lerarenopleiding, UvA
|
33 |
Schrijvend leren bij geschiedenis
|
31 |
|
Populairste downloads sinds 2024-01-01
Ten Peze, A., Janssen, T. & Rijlaarsdam, G. (2021).
Het Schrijflab. Een lessenreeks creatief schrijven
.
|
869 |
Vis, M. (2021).
Genregericht, samenhangend lees- en schrijfonderwijs
.
|
525 |
Alkema, E.G. (2022). Schrijven met kennis van zaken. Een didactiek voor de zaakvakken. Docentenuitgave van het proefschrift. Revius Lyceum Doorn.
|
523 |
Rijlaarsdam, G. & Braaksma, M. (2023).
Leren argumenteren door observeren: de smikkelcasus.
Amsterdam.
|
484 |
Van Ockenburg, L., Van Weijen, D. & Rijlaarsdam, G. (2022). Lessenreeks syntheseteksten leren schrijven.
|
478 |
Steenbakkers, J., Oostenbrink, H., Wink, J., Drost, A., Luth, H., IJk, I. van, Wildenberg-Claessens, I. van der, Bruin, J. de, & Peters, S (2020).
Schrijfstijl, een vernieuwende lessenserie voor schrijfstijl en formuleren voor klas 3 en 4 havo/vwo.
|
317 |
Van de Wiel, I. (2015).
De rol van peerfeedback in het schrijfproces.
Amsterdam: Interfacultaire Lerarenopleidingen UvA
|
267 |
De Smedt, F. (2015). Zinsconstructie; het combineren van zinnen. In:
Vier effectieve schrijfdidactieken. De bovenbouw van het basisonderwijs.
p. 29-36. Nederlandse Taalunie
|
248 |
Ruhaak, S.M. (2015),
Maar het staat er toch?
Amsterdam: Interfacultaire Lerarenopleiding, UvA
|
206 |
De Vos verkennen - Een ontwerpgericht onderzoek naar inzet en interesse van leerlingen in gymnasium klas 4 bij het onderdeel middeleeuwse letterkunde
|
189 |
|
|
|
|
|
|