|
Publicatieserver Levende Talen Nederlands |
|
|
Beproefde Lessen Nederlands
|
|
Top 10
|
Populairste downloads sinds 2024-12-01
Ten Peze, A., Janssen, T. & Rijlaarsdam, G. (2021).
Het Schrijflab. Een lessenreeks creatief schrijven
.
|
169 |
Rijlaarsdam, G. & Braaksma, M. (2023).
Leren argumenteren door observeren: de smikkelcasus.
Amsterdam.
|
124 |
Alkema, E.G. (2022). Schrijven met kennis van zaken. Een didactiek voor de zaakvakken. Docentenuitgave van het proefschrift. Revius Lyceum Doorn.
|
109 |
Vis, M. (2021).
Genregericht, samenhangend lees- en schrijfonderwijs
.
|
93 |
Van Ockenburg, L., Van Weijen, D. & Rijlaarsdam, G. (2022). Lessenreeks syntheseteksten leren schrijven.
|
84 |
Steenbakkers, J., Oostenbrink, H., Wink, J., Drost, A., Luth, H., IJk, I. van, Wildenberg-Claessens, I. van der, Bruin, J. de, & Peters, S (2020).
Schrijfstijl, een vernieuwende lessenserie voor schrijfstijl en formuleren voor klas 3 en 4 havo/vwo.
|
60 |
Van de Wiel, I. (2015).
De rol van peerfeedback in het schrijfproces.
Amsterdam: Interfacultaire Lerarenopleidingen UvA
|
56 |
De Smedt, F. (2015). Zinsconstructie; het combineren van zinnen. In:
Vier effectieve schrijfdidactieken. De bovenbouw van het basisonderwijs.
p. 29-36. Nederlandse Taalunie
|
48 |
Verbeek, A. (2015).
Van WTF? naar CHCK! Self-questioning als leesstrategie om het tekstbegrip op meso- en macroniveau te verbeteren.
Amsterdam: Interfacultaire Lerarenopleidingen, UvA.
|
41 |
De Vos verkennen - Een ontwerpgericht onderzoek naar inzet en interesse van leerlingen in gymnasium klas 4 bij het onderdeel middeleeuwse letterkunde
|
38 |
|
Populairste downloads sinds 2024-01-01
Ten Peze, A., Janssen, T. & Rijlaarsdam, G. (2021).
Het Schrijflab. Een lessenreeks creatief schrijven
.
|
447 |
Vis, M. (2021).
Genregericht, samenhangend lees- en schrijfonderwijs
.
|
285 |
Alkema, E.G. (2022). Schrijven met kennis van zaken. Een didactiek voor de zaakvakken. Docentenuitgave van het proefschrift. Revius Lyceum Doorn.
|
265 |
Rijlaarsdam, G. & Braaksma, M. (2023).
Leren argumenteren door observeren: de smikkelcasus.
Amsterdam.
|
229 |
Van Ockenburg, L., Van Weijen, D. & Rijlaarsdam, G. (2022). Lessenreeks syntheseteksten leren schrijven.
|
224 |
Steenbakkers, J., Oostenbrink, H., Wink, J., Drost, A., Luth, H., IJk, I. van, Wildenberg-Claessens, I. van der, Bruin, J. de, & Peters, S (2020).
Schrijfstijl, een vernieuwende lessenserie voor schrijfstijl en formuleren voor klas 3 en 4 havo/vwo.
|
146 |
Van de Wiel, I. (2015).
De rol van peerfeedback in het schrijfproces.
Amsterdam: Interfacultaire Lerarenopleidingen UvA
|
136 |
De Smedt, F. (2015). Zinsconstructie; het combineren van zinnen. In:
Vier effectieve schrijfdidactieken. De bovenbouw van het basisonderwijs.
p. 29-36. Nederlandse Taalunie
|
112 |
Verbeek, A. (2015).
Van WTF? naar CHCK! Self-questioning als leesstrategie om het tekstbegrip op meso- en macroniveau te verbeteren.
Amsterdam: Interfacultaire Lerarenopleidingen, UvA.
|
101 |
Ruhaak, S.M. (2015),
Maar het staat er toch?
Amsterdam: Interfacultaire Lerarenopleiding, UvA
|
99 |
|
|
|
|
|
|