Publicatieserver Levende Talen Nederlands
Publicatiereeks WODN van Levende Talen Nederlands

Publicaties Top 10
WODN Publicatiereeks 2: Schoolexamens Schrijfvaardigheid Nederlands (2020)
  • Schoolexamens Schrijfvaardigheid Nederlands. Onderzoek door docenten Nederlands

    • Op weg naar een praktisch schoolexamen schrijfvaardigheid
      Carolien Krahmer & Tom Borsten
      WODN publicatiereeks 2. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,
    • Een schrijfexamen dat deugt. Naar een vernieuwd schrijfexamen voor 5 havo.
      Karen Broers,; Willemijn Krabbenborg; Twan Robben; Klinte de Rijck & Sarah Smeets en Tom Willems
      WODN publicatiereeks 2. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,
    • Meer beoordelaars per geschreven tekst
      Anna Hermans; Margreeth Krommendijk; Sarah Mulders & Annemieke de Roo
      WODN publicatiereeks 2. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,
    • Op naar een beter schoolexamen schrijfvaardigheid
      Renske Bouwer
      WODN publicatiereeks 2. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,
    • Geïntegreerd lezen en schrijven in het schoolexamen. Interview met Annerieke Dijkstra en Marlou Lutkemeijer (Veenlanden College), deelnemers aan het project schoolexamen schrijven.
      Annerieke Dijkstra-Peet; Marlou Lutkemeijer & Hanneke Gerits
      WODN publicatiereeks 2. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,
    • Geïntegreerde lees- en schrijfvaardigheidsopdrachten met gebruikmaking van de standaardgeschilpunten: een verkenning
      Yke Schotanus
      WODN publicatiereeks 2. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,
    • Op zoek naar een praktijkexamen Nederlands; startpunt
      Margot van Houwelingen
      WODN publicatiereeks 2. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,
    • Samen vergelijken en beoordelen van schrijfopdrachten
      Martijn Knook; Nellianne van Schaik-Maljaars; Adriënne van de Vreede; Rinke Klouwen & Caren van der Meijs & Nanny Vink
      WODN publicatiereeks 2. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,
    • Wie schrijft die blijft... Afstemmen. Methode voor een betere beoordelaarsafstemming in één lesuur
      Liselore van Ockenburg; Karin Echten & Ariane Linnert
      WODN publicatiereeks 2. Utrecht: Werkgroep Onderzoek en Didactiek Nederlands LTN,